Första inlägget, första dagen

Jag får väll säga att det är bloggens födelsedag idag, eftersom att det är idag som första inlägget skrivs, idag som bloggen skapades och idag jag hade tid att fixa till allt det här med design och sånt. Så grattis till bloggen då !
Eftersom att detta då är en musik blogg har ni nog alla förstått att det är musik som är ämnet vi rör oss kring, jag har alltid haft ett stort intresse i musik, och en av mina största önskningar här i världen är att kunna sjunga så vackert att änglarnas sång låter falsk. Men man kan inte få allt här i världen och i min familj fick jag nitlotten då den gudomliga sångrösten gick till min syster, what to do ?
Här kommer ni att få en förhoppningsvis daglig uppdatering om min tid räcker till, musik som är allt ifrån ny till gammal, musik som jag tycker är bra, gudomlig eller helt okej, jag vill dela med mig med den musik jag lyssnar på för att jag själv tycker att den musiken jag tycker är bra både varierar i genre, artister och tempo. Så det jag vill komma fram till är att här tror jag att vi kan hitta något för alla, vilket jag hoppas på kommer göra att ni fortsätter att vara trogna läsare och återkommer till den här sidan många gånger.
Nej nu har jag pladdrat på nog dagt för lite musik, här får ni en låt från en utav mina favorit artister med låten jag tycker är bäst just nu : Ben Howard med Only Love.
 
Enjoy ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0